Η διαχρονική Πελοπόννησος συνεχίζει να προσφέρει εμπειρίες

Με βασικό μήνυμα “Peloponnese beyond time. Greece beyond the obvious” η νέα τουριστική καμπάνια της Περιφέρειας Πελοποννήσου χτίζει στην περυσινή επιτυχημένη καλοκαιρινή καμπάνια “Peloponnese – Greece beyond the obvious” και προβάλει την διαχρονική ταυτότητα της Πελοποννήσου που στέκεται αναλλοίωτη μέσα στο χρόνο.

 Σε έναν κόσμο όπου όλα αλλάζουν τόσο γρήγορα, το φυσικό κάλλος και η ζεστή εμπειρία διακοπών της Πελοποννήσου αποτελούν σταθερό σημείο αναφοράς σε κάθε εποχή του χρόνου.

O θεατής καλείται να διαπιστώσει ότι η φύση, η γαστρονομία, ο πολιτισμός και ο καθημερινός τρόπος ζωής που θα βιώσει ο επισκέπτης της Πελοποννήσου έχουν υποστεί ελάχιστες εξωτερικές παρεμβάσεις και διατηρούν την αυθεντικότητά τους. Ο θεατής «ξεναγείται» σε περιοχές και τοπόσημα μοναδικής ομορφιάς και ιστορικής σημασίας τα οποία, όπως διαπιστώνει ταυτόχρονα, δεν έχουν αλλοτριωθεί από το πέρασμα του χρόνου. Παράλληλα αναδεικνύονται εμπειρίες και επιμέρους προορισμοί δίνοντας το στίγμα ότι η Πελοπόννησος αποτελεί προορισμό για κάθε εποχή.

Η στρατηγική της καμπάνιας έχει ως αφετηρία τις τρέχουσες τάσεις στα ταξίδια και τον τουρισμό όπως διαμορφώνονται στο πλαίσιο των αλλεπάλληλων πιέσεων που καλούνται να αντιμετωπίσουν ταξιδιώτες και επιχειρήσεις.

Η επιθυμία γνωριμίας και σύνδεσης με τοπικές κοινωνίες, η διάθεση για ταξίδια που βοηθούν τη ψυχική και σωματική ευεξία και χαλάρωση και η δυναμική στροφή σε προορισμούς και επιχειρήσεις που συμβάλλουν στην προστασία του περιβάλλοντος και τη βιωσιμότητα είναι βασικά κίνητρα του ταξιδιώτη της μετά Covid-19 εποχής τα οποία και θα βρει στη Πελοπόννησο.

 Με πρωτότυπο τρόπο τα αληθινά χρώματα, ο παραδοσιακός χαρακτήρας και η σύγχρονη πλευρά της αποκαλύπτονται στην κάμερα δίνοντας στον επισκέπτη την υπόσχεση ότι στη Πελοπόννησο θα βρει ό,τι αναζητά.

Με βασικό όχημα ένα video spot, η καμπάνια εστιάζει κυρίως σε ψηφιακά μέσα και προβάλλεται στην Ελλάδα και τις αγορές της Γερμανίας, τη Γαλλίας, της Ολλανδίας, της Ιταλίας, της Ελβετίας και της Μεγάλης Βρετανίας.

Written by 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *